loading...
مجله اینترنتی پا به پا
یونس قربانی بازدید : 140 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)

استقلال روز 4 آبان باید در کرمانشاه به مصاف شیرین فراز برود

esteghlal
fathollahzade
پا به پا- تیم شیرین فراز با پیروزی مقابل البدر بندر کنگ حریف استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد. در اولین بازی از مرحله سوم جام حذفی، عصر امروز در بندرلنگه تیم البدر میزبان شیرین فراز کرمانشاه بود که در پایان با نتیجه 2- صفر مغلوب میهمان خود شد. بدین ترتیب تیم شیرین فراز با صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی حریف استقلال شد. بازی شیرین فراز و استقلال روز 4 آبان در کرمانشاه برگزار می شود و تیم برنده این بازی نیز به احتمال زیاد در مرحله یک هشتم نهایی با راه آهن روبرو خواهد شد.
یونس قربانی بازدید : 180 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

به گزارش پا به پا ناتالیا های‌هورست، دختر خردسالی است كه اعتیادش به خوردن وسائل غیرخوراكی، او را در آستانه مسمومیتی كشنده قرار داده است.
اعتیاد ناتالیا های‌هورست به خوردن وسائل غیرخواركی تا آنجا پیش رفته است كه والدین این كودك سه ساله، چندی پیش او را به دلیل خوردن یك لامپ در حال مرگ یافتند.
اگرچه خوراكی مورد علاقه ناتالیا چوب و سنگ است اما این دختر كوچك به دلیل خوردن یك آجر كامل (مانند یك بیسكویت) شناخته شده است

یونس قربانی بازدید : 181 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

در کشورمان همواره از دریافت تسهیلات به عنوان یکی از مهمترین موانع شروع کسب و کار یاد می شود و این موضوع سبب شده تا در سالهای گذشته دولت های مختلف با طرح هایی چون تسهیلات خود اشتغالی ,بنگاه های زود بازده و اخیرا طرح مشاغل خانگی در جهت حل این مشکل قدم بردارند.

مسعود قربانی بازدید : 306 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (1)

به گزارش یاهو، در سومین دوره رقابتهای زیباترین زن زندانی در برزیل که در مراسمی باشکوه در این کشور برگزار شد ‘ریرا پاسیون’ پس از بدست آوردن بیشترین امتیاز توانست عنوان زیباترین زن زندانی را در برزیل به دست آورد.

مسعود قربانی بازدید : 213 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

مانطور که میبینید این عکس بریده روزنامه است و متاسفانه توضیح بیشتری جز ارائه تصویر برای شما نداریم شاید این اولین تیم ملی ایران بوده در تصویر نام بیشتر بازیکن های آن دوره فوتبال ایران را می بینید.

ایستاده از راست : ناشناس ، انصاری ، حاجیان ، دکتر برومند ، نادر افشار ، فکری

نشسته از راست : روحانی ، محمود رضی ( رازی ) ،آقا حسینی ، شکیبی ، ناشناس

 

مسعود قربانی بازدید : 199 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (0)

دانشمندان آمریکایی در تحقیقات خود نشان دادند که انعطاف پذیری مغز کودکان دو زبانه بیشتر از انعطاف پذیری مغز کودکان تک زبانه است .

تاکنون تحقیقات بسیاری درمورد انعطاف پذیری مغز کودکان دو زبانه انجام شده است. به طوریکه در سال ۲۰۰۹ پژوهشگران فرانسوی دانشگاه “پاریس دسکارته” دریافتند که کودکان در ۲۰ ماهگی شروع به توسعه فرایندهای شناختی مفید برای یادگیری زبان می کنند و به نظر می رسد که بیشترین آمادگی را برای آموختن یک زبان خارجی به دست می آورند، حتی اگر در این سن شناخت عمیقی از زبان مادری خود نداشته باشند.

مسعود قربانی بازدید : 168 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)
  هفته ششم ليگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌اي دو هفته‌اي از پنج‌شنبه(فردا) از سر گرفته خواهد شد.
 
اين اولين هفته‌اي است که ليگ برتر پس از پايان ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود و اهالي فوتبال انتظار دارند همچنان تماشاگران حضور پرشوري در ورزشگاه‌ها داشته باشند.
مسعود قربانی بازدید : 179 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)

عروس عادی : با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)

عروس لوس: بع..........له... (عروسهای لوس رو باید فقط سپرد به داماد و حجله...)

عروس زیادی مؤدب: با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،...، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، ... ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، ... ، ... (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن ... !)

مسعود قربانی بازدید : 182 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)

در این مطلب ۱۰ عادت جالب ایرانی ها که پولدار و فقیر نمیشناسه بلکه همه انجام میدن و باور کنید فقط به مردم ایران محدود میشه

1- غیبت و دخالت در امور خصوصی و شخصی دیگران

یکی از سوژه های اصلی محاورات که به شدت بین مردم مرسوم شده است عمل زشت غیبت می باشد. این روزها زمانی که افراد همدیگر را ملاقات می کنند و یا در میهمانی ها حاظر میشوند عملاً حرفی جز غیبت کردن درمورد دیگران ندارند و با هیجان کامل به این کار مبادرت می کنند. برخی هم به خود اجازه میدهند در حریم خصوصی ترین مسائل دیگران وارد شوند و به امر و نهی و دخالتهای بی مورد بپردازند.

 

مسعود قربانی بازدید : 169 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)

سرپرست موقت پرسپوليس فردا معرفي ميشود

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس تهران پس از بستري شدن 'محمود خوردبين' در بيمارستان اعلام کرد: سرپرست موقت تيم فوتبال پرسپوليس تا بازگشت خوردبين، فردا (چهارشنبه) از سوي حبيب کاشاني معرفي مي شود.

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس تهران پس از بستري شدن 'محمود خوردبين' در بيمارستان اعلام کرد: سرپرست موقت تيم فوتبال پرسپوليس تا بازگشت خوردبين، فردا (چهارشنبه) از سوي حبيب کاشاني معرفي مي شود.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,051
  • بازدید ماه : 8,405
  • بازدید سال : 48,494
  • بازدید کلی : 276,153