loading...
مجله اینترنتی پا به پا
یونس قربانی بازدید : 206 پنجشنبه 26 آبان 1390 نظرات (0)

تماشاچیان طرفدار تیم بحرین در ورزشگاه منامه، کارهای ضد اخلاقی بی شماری انجام دادند که گویا توسط ناظر فیفا در جریان این بازی به ثبت رسیده است؛ اما آیا با این کارها، برخورد مقتضی با طرف‌های بحرینی و فدراسیون فوتبال بحرین صورت خواهد گرفت؟ بنا به گزارش «تابناک»، به نقل از سایت عربی باشگاه ایرانی، در آغاز و در حالی که سرود ملی ایران در ورزشگاه در حال پخش بود، برخی از تماشاچیان با درآوردن کفش های خود و بر دست گرفتن آنها، به تیم ملی ایران بی احترامی کردند.

یونس قربانی بازدید : 235 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)
40 سال رهبری دیکتاتور پولدار در یک نگاه ( تصویری)

سرانجام پس از 40 سال حکومت و پی آمد آن 8 ماه جنگ و خونریزی و کشت و کشتار، معمر القذافی، دیکتاتور لیبی، سقوط کرد تا این کشور نفت خیر شمال آفریقا وارد مرحله تازه ای از تاریخ خود شود.


به گزارش تکناز به نقل از بانکی دات آی آر، قذافی در حالی به پایان زندگی رسید که با 200 میلیارد دلار ثروت، لقب پولدارترین انسان روی  زمین را از آن خود کرد. این ثروت شامل حساب های بانکی، املاک و مستغلات دیکتاتور در سراسر دنیا بود.

شاه شاهان آفریقا شخصا کنترل یکی از بزرگترین ذخایر نفتی دنیا را به مدت 41 سال بر عهده داشت و برخلاف دیگر رهبران پولدار نفتی دنیا، این پول ها را به جای خرج کردن برای ایجاد زیرساخت های ملی صرف خرید اعتماد رهبران آفریقایی کرد.

شاید سخت بتوان باور کرد که پایان چهار دهه حکومت، مرگ دیکتاتور آنهم در مخفیگاهی محقر باشد، اما باید پذیرفت که فرجام دیکتاتوری جز فلاکت و خوار شدن نیست.

تصاویری که می بینید، نگاهی است به چهل سال حکومت این دیکتاتور پولدار:

یونس قربانی بازدید : 163 جمعه 29 مهر 1390 نظرات (0)

فرمانده گردان 'النمر' انقلابیون لیبی در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: وی در حفره‌ای زیرزمینی در شهر سرت پنهان شده بود. قذافی زنده دستگیر شد اما در مسیر انتقال به مصراته با تیراندازی انقلابیون خشمگین کشته شد.

یونس قربانی بازدید : 186 سه شنبه 26 مهر 1390 نظرات (1)

پا به پا: آنجلینا جولی ، بازیگر مشهور و نماینده سازمان ملل برای امور انسانی با هدف تشویق کمک های انساندوستانه و اعلام همبستگی با انقلابیون لیبی به شهر مصراته سفر کرد.
 
آنجلینا جولی در مصراته لیبی + عکس - www.taknaz.ir

یونس قربانی بازدید : 198 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

شبکه یک سیما، با پنج گروه مستندساز، سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه را در قالب مستند تصویر می‌کند.

خبرگزاری فارس: پوشش سفر مقام معظم رهبری به کرمانشا با پنج گروه مستندساز

فارس به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، این گروه‌ها به سرپرستی امیرحسین نوروزی با هدف مستندسازی سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه، تشکیل و راهی کرمانشاه شده است و در مدت حضور در استان به تصویربرداری می‌پردازد.
مستند سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، پس از اتمام تصویربرداری در چهار قسمت به همت گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما، تدوین و آماده پخش می‌شوند.
اعضای این گروه عبارتند از: امیرحسین نوروزی، حبیب الله والی‌نژاد، محمد سعیدی‌فرد، وحید امیرخانی، احمد شریف‌زاده، سیدمحمود حسینی، بهروز نورانی‌پور، محمد نوری، محمدمیرزاعلی و محمد مهاجری اعضای مستندساز حاضر در این سفر هستند.

یونس قربانی بازدید : 160 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

فتاب ولایت فردا از غرب طلوع می‌کند-

آفتاب درخشان ولایت پس از 23 سال چشم‌انتظاری مردم ولایتمدار کرمانشاه بامداد فردا از مغرب ایران، خطه شیران، دلیران و جوانمردان طلوع می‌کند.

خبرگزاری فارس: آفتاب ولایت فردا از غرب طلوع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح فردا به چشم‌انتظاری 23 ساله دیار ولایتمداران و مردمان مرزنشین همیشه وفادار، کرمانشاه همیشه قهرمان پایان داده و با قدوم پربرکتشان این سرزمین را که معطر به عطر شهیدان گلگون کفن است، را عطرآگین به رایحه خوش ولایت می‌نمایند.
سرزمین سنگ و رنگ و زیبایی‌، جلوه‌گاه عشق، ایثار و فداکاری فردا زیباترین گل را به خود می‌بیند تا شمیم عطر بهشت را از قدوم یار استشمام کند.
عشق مردمان دیار بیستون ماندگارترین عشق روزگاران بوده و هنوز هم فرهادهای این سرزمین بر دیواره بیستون استوارند و پیوند مهرشان با ولایت ناگسستنی...
این مردمان وفاداری و ولایتمداریشان را در حماسه پاوه، عملیات مرصاد، حماسه بازی‌دراز و دشت‌های ذهاب اثبات کرده‌اند.
سلام کرمانشاهیان بر سلاله پاک رسول‌الله و حیدر کرار، سلام کرمانشاهیان بر قامت دلربای ولی‌امر مسلمین، سلام کرمانشاهیان بر سیادت سیدعلی که به میهمانی لاله‌های سرخ حسینی آمده است...
یک هفته است کرمانشاه شب و روز ندارد، مردم با مهربانی بی‌صبرانه منتظر قدوم یارند، پخش شیرینی و شربت کار همه روزه این مردم شده و چشمان خیره به آسمانشان با اشک شوق وصال همچنان عجین است...
آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد     مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
فردا کرمانشاهیان برای زیارت خورشید انقلاب از میدان آزادی تا استادیوم آزادی فوج فوج می‌آیند تا دنیا بداند پیوند ملت با ولایت همچنان و برای همیشه ناگسستنی است

یونس قربانی بازدید : 177 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

ا پیام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به مناسبت سفر رهبر انقلاب ا

دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان پیامی را صادر کردند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، متن کامل این پیام به این شرح است: خدای تعالی را شکر و سپاس بی پایان که فرصت دیدار ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را نصیب ما ساخته تا جامعه دانشگاهی و پژوهشگر در کنار سایر اقشار ولایت مدار و پرشور استان کرمانشاه به تجدید عهد و بیعت با مراد و مرید خود مفتخر شوند.


اکنون که به میمنت الطاف بی پایان الهی میزبان خلف شایسته امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم و دیدگان مشتاق ما بر جمال تابناک مقام معظم رهبری روشن خواهد شد بر خود می بالیم که شرط میزبانی را آن چنان که شایسته مردمانی حماسه ساز و قدرشناس است به جا آورده و ترجمان عشق و عاشقی باشیم.

 

ما استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مقدم دوست را آنگونه که نیکوست گرامی داشته و خاک پای او را سرمه چشمان خویش می سازیم و مشتاقانه در انتظار حضور پرخیر و برکت آن بزرگوار در این دیار کهن هستیم.

یونس قربانی بازدید : 177 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
امام جمعه سرپل ذهاب:
سفر مقام معظم رهبري به كرمانشاه بزرگترين رخداد تاريخ استان است
قصرشيرين _ امام جمعه سرپل ذهاب در خطبه هاي نماز سياسي عبادي جمعه اين شهر گفت: سفر مقام معظم رهبري به كرمانشاه بزرگترين رخداد تاريخ اين استان و واضح است قدوم مبارك معظم له منشا خيرات و بركات كثيره براي مردم ارزشمند، نجيب و زجر كشيده خواهد بود.
سفر مقام معظم رهبري به كرمانشاه بزرگترين رخداد تاريخ استان است

حجت الاسلام 'مجيد صفدري' افزود: اين سفر كه دستاوردهاي معنوي و مادي فراواني را براي استان و شهرستان دارد و بطور يقين تمامي آحاد مردم ولايتمدار حضور يكپارچه خود را در مراسم استقبال از ايشان به نمايش خواهند گذاشت.
وي تصريح كرد: مردم شهرستان سرپل ذهاب، شهر احمد بن اسحاق قمي(ره) شهري با بازي درازش با دوكوهه غرب كشورش پادگان ابوذر و كوره موش نيز همچون ساير هم استانيها بعد از شنيدن خبر مسرتبخش سفر رهبر فرزانه انقلاب به اين ديار براي ديدار ايشان لحظه شماري مي‌كنند.
او گفت: مردم اين استان كه همواره در تمام صحنه‌هاي مختلف انقلاب حضور داشته و وفاداري خود را به نظام اسلامي ثابت كرده‌اند در اين سفر هم كه يك سفر تاريخي و به يادماندني است به بهترين نحو و با شور و شعفي مضاعف حضوري پرشور و وصف نكردني خواهند داشت.
وي اظهار داشت: مردم شهرستان و استان با حضور پرشور خود با آرمانهاي امام و شهدا و ولايت فقيه تجديد پيمان مي كنند.
امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه به ميلاد پربركت امام رضا(ع) اشاره و بيان كرد: طبق فرمايش مقام معظم رهبري امام رضا(ع) براي ايران ولي نعمت مادي و معنوي است و كشور ما هر چه دارد از بركت اين امام بزرگوار مي باشد لذا واجب است كه ما اين روز فرخنده را به نحوه احسن جشن بگيريم و گرامي بداريم.

یونس قربانی بازدید : 162 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

پا به پا - خبرگزاری مهر:‌ مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سفر مقام معظم رهبری منشا خیرات و برکاتی است که اتحادیه موسسات قرآنی باید راهکارها و شیوه های جلب این خیرات را به سمت تشکل‌های قرآنی مردمی بکشاند.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جلسه مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکلهای قرآنی مردمی در دو محور سفر مقام معظم رهبری و اقداماتی که موسسات و اتحادیه ها می توانند انجام دهند و شور و مشورت در خصوص برخی موارد و مواد اساسنامه اتحادیه موسسات برگزار شده است.

مسئول دارالقرآن الکریم افزود: سفر مقام معظم رهبری قطعا سرمنشا خیرات و برکاتی است که اتحادیه موسسات قرآنی باید راهکارها و شیوه های جلب این خیرات را به سمت موسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی بکشاند و بتوانند خدمات شایانی را جهت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ارائه دهند.

ابراهیمی در خصوص کیفیت بخشی به برنامه های قرآنی در شش ماهه دوم تاکید کرد و گفت: استفاده از مربیان مجرب و متبحر می تواند به کیفیت برنامه های آموزشی کمک کند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به برگزاری جشنواره نغمه های آسمانی و مسابقه نورالهدی از مدیران موسسات درخواست داریم که  در خصوص شرکت دادن برادران زیر 18 سال در این جشنواره اقدام کنند.

مسعود قربانی بازدید : 191 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)
آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود برای تولید نسل بعدی ربات ها ۷۰ میلیون دلار سرمایه گذاری می کند. این بخشی از برنامه این کشور برای تولید ربات هایی است که می توانند در کنار انسان ها به کار بپردازند. از کارخانه ها گرفته تا بیمارستان و میدان جنگ. ‏این خبر توسط باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در دانشگاه کارنگی ملون اعلام شد و او گفت که این بخشی از یک بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری است که برای توسعه فناوری های پیشرفته با کمک دولت، دانشگاه و صنایع استفاده می شود.

هدف تولید ربات هایی است که در کارها به صورت نزدیک با انسان ها همکاری می کنند. ‏روبات هایی که می توان آنها را در زمینه های مختلف مانند اکتشافات، فضا، بهداشت، امنیت عمومی، تفریح، حمایت و بسیاری دیگر بکار گرفت که البته برخی به طور کاملا مستقل و برخی دیگر همراه با نیروهای انسانی و یا با کنترل آنها توانایی های خود را بروز خواهند داد. هرچند باید دید که نتیجه این سرمایه گذاری منجر به تولید ربات های پیشرفته تر نظامی میشود یا آنها را در دیگر صنایع هم خواهیم دید.

 سیاست  های آمریکا برای توسعه رباتیک (تصویری) - www.taknaz.ir


 سیاست  های آمریکا برای توسعه رباتیک (تصویری) - www.taknaz.ir


 سیاست  های آمریکا برای توسعه رباتیک (تصویری) - www.taknaz.ir

مسعود قربانی بازدید : 178 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)


تازه‌ترین اخبار از محاكمه مبارك و دو فرزندش
 


حسنی مبارك دیكتاتور سابق مصر با پرونده‌ قطور 20 هزار صفحه‌ای امروز در یك قفس آهنی و در دانشكده پلیس قاهره به‌همراه دو فرزندش و وزیر كشور سابق مصر محاكمه می‌شود.
مسعود قربانی بازدید : 176 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور جزئیات لایحه تعطیلی عید فطر كه قرار است به زودی به مجلس ارائه شود را تشریح كرد.
حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  به لایحه جدید افزایش تعطیلی عید فطر از سوی دولت اشاره كرد و اظهار داشت: مباحثی در دولت با پیشنهاد رئیس‌جمهور مطرح شد تا یك روز به تعطیلی عید فطر اضافه شود.
مسعود قربانی بازدید : 233 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

ركورد ساخت بلندترین برج جهان قرار است این بار توسط خانواده بن لادن شكسته شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه فاییننشیال تایمز، این آسمان خراش جدید كه یك كیلومتر ارتفاع خواهد داشت، در شهر جده عربستان سعودی ساخته خواهد شد. این برج پس از ساخته شدن، برج 828 متری "خلیفه" دوبی را كه كمتر از دو سال از ساخته شدن آن می‌گذرد كنار خواهد زد.

سعودی‌ها برای ساخت این آسمان خراش كه برج "كینگ‌دام" نام دارد یك قرارداد یك میلیارد دلاری امضا كرده‌اند. این برج دارای چهار هتل فصلی و آپارتمان‌ها و دفاتر اداری لوكس خواهد بود كه در زمینی به مساحت 500 هزار متر مربع ساخته خواهد شد.

شركت سرمایه‌گذاری "كینگ‌دام" كه متعلق به شاهزاده الولید بن طلال میلیاردر سعودی است، اعلام كرد كه یك قرارداد یك میلیارد دلاری را برای ساخت این برج در حومه جده با گروه ساختمان سازی خانواده اسامه بن لادن (رهبر كشته شده القاعده) موسوم به "بن لادن گروپ" امضا كرده است.


 بلندترین برج جهان را خانواده بن لادن می‌سازد (+ عکس)

 بلندترین برج جهان را خانواده بن لادن می‌سازد (+ عکس)

 

مسعود قربانی بازدید : 189 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

هشت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت جلسه دادگاه حسنی مبارک سازماندهی شده اند.

به گزارش عصر ایران، قرار است فردا چهارشنبه، اولین جلسه دادگاه حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر برگزار شود.

این محاکمه در سالن اجتماعات آکادمی پلیس در حومه قاهره برگزار خواهد شد.
حسنی مبارک هم اکنون به دلیل بیماری در بیمارستان شرم الشیخ بستری است.

پیش از این برخی منابع گفته بودند که مبارک به سرطان دچار شده است به همین دلیل احتمالا در جلسات دادگاه حضور پیدا نخواهد کرد.
مبارک به اتهام کسب پول و دارائی از طریق نامشروع و دخالت در کشتار معترضین محاکمه می شود.

در کنار حسنی مبارک ، حبیب العادلی وزیر کشور اسبق و 6 نفر از معاونانش و جمال و علا دو پسر مبارک نیز محاکمه خواهند شد.
مبارک دو ماه پیش از این هنگام بازجویی در دادستانی شرم الشیخ، ناگهان از حال رفت و برای درمان به بیمارستان شرم الشیخ منتقل شد.

تدارک قفس متهمان برای جلسه دادگاه حسنی مبارک (+ عکس)

تدارک قفس متهمان برای جلسه دادگاه حسنی مبارک (+ عکس)

تدارک قفس متهمان برای جلسه دادگاه حسنی مبارک (+ عکس)

مسعود قربانی بازدید : 243 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)
در نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره بیش از 346 هزار انواع تجهیزات گیرنده ماهواره از قاچاقچیان و نصب کنندگان کشف و ضبط شد.

تصاویری از کشفیات آنتن های ماهواره  - Taknaz.ir

تصاویری از کشفیات آنتن های ماهواره  - Taknaz.ir

تصاویری از کشفیات آنتن های ماهواره  - Taknaz.ir
مسعود قربانی بازدید : 198 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

www.taknaz.ir هواپیمای جاسوسی آمریکا در آسمان قم سرنگون شد

هواپیمای جاسوسی آمریکا در آسمان قم سرنگون شد

هواپیماهای جاسوسی آمریکا معمولا از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم مرز و نزدیک ایران به پرواز در می آیند…

باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که بر فراز آسمان قم و نزدیک به نیروگاه فوردو در حال پرواز بود توسط پدافند هواپیمایی سپاه پاسداران در خاک ایران سرنگون شد.

سید علی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت افزود: هواپیمای بدون سرنشین که برای شناسایی منطقه نیروگاه و مرکز هسته ای قم از سوی سازمان جاسوسی آمریکا نیروگاه فوردو به پرواز درآمد از سوی نهاد اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران شناسایی و سرنگون گشت.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات مدتهاست از سوی سازمان جاسوسی آمریکا علیه ایران صورت می پذیرد اظهار داشت: هواپیماهای جاسوسی آمریکا معمولا از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای هم مرز و نزدیک ایران به پرواز در می آیند که خوشبختانه تا به امروز سازمان اطلاعاتی و امنیتی کشور توانسته به خوبی آنها راشناسایی و دسایس آنان را نقشه برآب نماید.

مسعود قربانی بازدید : 170 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

عصرایران - یکی دیگر از دانشمندان کشور بعد از ظهر امروز بین ساعت 16 تا 17 عصرترور شد و به شهادت رسید.

شاهدان عینی به عصر ایران گفتند که دکتر رضایی نژاد ، به همراه همسر و دختر خردسالش ، مقابل در خانه شان و در درون خودروی سواری خود مورد هدف تروریست ها قرار گرفت.

یکی از همسایه ها به خبرنگار ما گفت:تروریست ها دو موتور سوار بودند که كلاه كاسكت داشتند و صورتشان دیده نمی شد.

محل ترور
محل ترور با نام "رضاییان" در نقشه دیده می شود که یکی از کوچه های خیابان بنی هاشم است.

یک خانم میانسال نیز درباره ماجرا گفت: بلافاصله بعد از شنیدن صدای چند شلیک ، به کوچه آمدم و پیکر غرقه به خون او را دیدم که در آغوش همسرش بود و همسرش نیز که در این حادثه آسیب دیده بود ، جیغ می کشید و فریاد می زد: تو را خدا کمک کنید!
صحنه رقت انگیز دیگر نیز گریه های دختر خردسال این دانشمند هسته ای بود که شوکه شده بود و مدام گریه می کرد که فوراً او را بغل کردم و به خانه بردم و به او آب دادم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.

پوكه های باقی مانده در محل نشان می دهد كه در این ترور حداقل 5 گلوله شلیك شده كه یك گلوله به گردن این دانشمند و گلوله دیگر به دست وی اصابت كرده است. همچنین یك گلوله نیز به در خانه همسایه روبرویی اصابت كرده است.

ضاربان بعد از ترور از محل متواری شدند.

بنا به گفته همسایه ها بعد از تماس های مکرر آنان با اورژانس حدود نیم ساعت طول كشید تا آمبولانس به محل حادثه برسد.

جالب این که هیچ کدام از همسایه هایی که با خبرنگار ما گفت و گو کردند ، نمی دانستند او یکی از دانشمندان کشور است و فقط متفق القول بودند که همسایه ای خوب و مؤدب را از دست داده اند.
البته یکی از همسایه ها گفت که در خودروی وی ، دفترچه بیمه نیروهای مسلح وجود داشته است.

 این حادثه در خیابان بنی‌هاشم کوچه خادم رضائیان رخ داده است . هم اکنون پلیس و نیروهای امنیتی در محل حضور دارند.

داریوش رضایی نژاد که بود؟

مهر: دانشمند هسته ای ؛ متخصص رآکتور

ساعاتی بعد از ترور رضایی نژاد، خبرگزاری مهر در معرفی وی با "دانشمند هسته ای" نامیدن وی ، این گونه نوشت:« دکتر داریوش رضایی استاد فیزیک هسته ای کشورمان، استاد دانشگاه محقق اردبیلی بوده و دوره دکتری فیزیک هسته ای خود را در دانشگاه فردوسی مشهد سپری کرده است.

وی در سال 1344 در روستای اوچبلاغ اردبیل متولد شد. دوره دبیرستان را در شهر تهران در دبیرستان نمونه مردمی شریعتی (تهرانپارس) به اتمام رساند. در سال 1367 جهت تحصیل در رشته فیزیک کاربردی وارد دانشگاه تبریز شد. پس از اتمام دوره کارشناسی در سال 1372 وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) شد و در رشته مهندسی هسته ای (گرایش مهندسی راکتور) در این دانشگاه تحصیل کرد.

در حین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از اعطای بورس تحصیلی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برخوردارشد.پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد خود در زمینه فیزیک نوترون در سازمان انرژی اتمی ایران در بخش راکتور گذراند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد در سال 1375برای انجام تعهد بورسیه به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه محقق اردبیلی شروع بکار کرد. »

با این حال ، آینده در خبری نوشت که دکتر رضایی ، زنده و سالم است و کسی که به شهادت رسیده ، رضایی نژاد بوده ، نه رضایی. در واقع مهر ،   رضایی را با رضایی نژاد اشتباه گرفته بود.

ایرنا: دانشجوی دکترای برق و الکترونیک بود

سپس ایرنا نوشت: « فردی كه توسط تروریست‌های كوردل مورد سوء‌ قصد قرار گرفته و به شهادت رسیده 'داریوش رضایی نژاد' دانشجوی رشته برق و الكترونیك مقطع دكترا بوده است. »

فارس: دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش قدرت بود

با این حال خبرگزاری فارس که با تأخیری چند ساعته خبر را بر روی خروجی خود قرار داد ، چنین نوشت: « فرد ترور شده جزء دانشمندان هسته‌ای نبوده و دانشجوی فوق‌لیسانس برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه نصیر بوده است.رضایی‌نژاد سال 87 به همراه 20 نفر دیگر در دوره كارشناسی ارشد مهندسی برق (گرایش قدرت) دانشگاه خواجه نصیر با دانشگاه هانور آلمان پذیرفته شده بود. او از همکاران وزارت دفاع بود. »

مسعود قربانی بازدید : 215 سه شنبه 21 تیر 1390 نظرات (0)

 

رسانه های عربستانی از مرگ سلطان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد پادشاه عربستان در یکی از بیمارستانهای نیویورک خبر دادند.

 

../upload/48/0.080354001310377744_taknaz_ir.jpg

 

 ولیعهد عربستان سعودی در سن 85 سالگی بعلت انتشار بیماری سرطان در نقاط مختلف بدنش، در یکی از بیمارستانهای نیویورک جان سپرده است.

 

ePatogh.CoM | پاتوق ایرانیان

 

منابع سعودی تاکید کردند، خبر درگذشت ولیعهد سعودی امروز در عربستان اعلام می شود.

 

../upload/48/0.792960001310377745_taknaz_ir.jpg

سلطان بن عبدالعزیز آل سعود دو هفته قبل برای درمان به نیویورک رفت.

 

../upload/48/0.127211001310377747_taknaz_ir.jpg

 

منبع: شبکه خبری عربستان، العربیه

 

مسعود قربانی بازدید : 195 سه شنبه 14 تیر 1390 نظرات (0)

جهان: یک گروه از هکرها به نام "اسکریپت کیدیز" با به دست آوردن کنترل یک حساب کاربری رسمی شبکه خبری فاکس‌نیوز اخبار مجعولی را به نقل از این شبکه در سایت تویتر منتشر کردند که یکی از آنها خبر "ترور باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا بود.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، هکرها با به دست آوردن کنترل یک حساب کاربری رسمی شبکه خبری فاکس‌نیوز اخبار مجعولی را به نقل از این شبکه در سایت تویتر منتشر کردند که یکی از آنها خبر "ترور باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا بود.

اوباما توسط هکرها ترور شد (+عکس)
ادامه مطلب
مسعود قربانی بازدید : 193 شنبه 11 تیر 1390 نظرات (0)

جزییات حمله اراذل به استخر زنانه در تهران

"فاطمه آلیا" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اراذل و اوباش كه در روزهای گذشته به یك استخر زنانه در تهران حمله كرده بودند، دستگیر شدند.
عضو فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره این حادثه افزود: این اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست یابند و با همكاری نیروی انتظامی به سرعت دستگیر شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح دیگری درباره جزئیات این حادثه نداد اما تاكید كرد: این اقدامات، تحركاتی سازمان یافته برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.
آلیا افزود: با شروع اجرای طرح امنیت اخلاقی، تعدادی از اراذل و اوباش اینگونه اقدامات را برای مقاومت در مقابل قانون انجام می دهند.
وی تاكید كرد: نیروی انتظامی و مسوولان قضایی باید قاطعانه با متجاوزان به حریم خصوصی افراد و برهم زنندگان امنیت اخلاقی و روانی جامعه برخورد كنند.
پیش از این یک مقام آگاه در نیروی انتظامی در گفت و گو با سایت فردا، حمله اراذل و اوباش به یک استخر زنانه در تهران را تکذیب کرده بود
قبل از این براساس مطالب منتشر شده در سایت های تعامل اجتماعی، گزارش هایی درباره حمله گروهی از اراذل و اوباش به یک استخر زنانه در تهران و تعرض به زنان را منتشر کرده بود.

مسعود قربانی بازدید : 386 شنبه 11 تیر 1390 نظرات (0)

استفاده از عکس شخصی مهناز افشار در رسانه ها خبرساز شد

متاسفانه استفاده از عکس های شخصی بازیگران محترم سینما در رسانه های غیر مجاز اجتماعی به حدی زیاد شده است که تعدادی از بازیگران فعالیت در این رسانه ها را تکذیب کرده اند.
در این میان انتشار عکس شخصی مهناز افشار بازیگر موفق سینما در رسانه های اجتماعی غربی باعث خبرسازی شدید در مورد این بازیگر در برخی از سایت ها و نشریات خارجی شده است.
البته هنوز مهناز افشار اطلاعیه در رابطه انتشار عکس هایش در رسانه های اجتماعی منتشر نکرده است ولی در چند مدت گذشته بازیگرانی همچون:آنا نعمتی و نرگس محمدی فعالیت در این رسانه ها را تکذیب کردند و استفاده از عکس هایشان را در این رسانه ها غیر مجاز و موارد را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهند کرد

استفاده از عکس شخصی مهناز افشار در رسانه ها خبرساز شد

مسعود قربانی بازدید : 194 سه شنبه 07 تیر 1390 نظرات (0)
کثیف ترین اقدام سایت های غربی علیه زنان مسلمان
برخی پایگاه‌های الكترونیكی غربی در جدیدترین و كثیف‌ترین اقدام ضداسلامی خود با هدف تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به انتشار تصاویر و فیلم زنانی عریان با ظاهری محجبه، دقیقا شبیه به زنان مسلمان، اقدام ورزیده‌اند.
 
این پایگاه‌های الكترونیكی علاوه در این تصاویر و فیلم‌ها علاوه بر تخریب وجه‌ی حجاب و زنان مسلمان، به قرآن كریم نیز اهانت شده و حرمت، شأن و منزلت آن زیر سؤال رفته است.
 
در این فیلم ها همچنین برای پدیده "زنا با محارم" تبلیغ شده است. گفتنی است آهنگ متنی كه برای این فیلم ها انتخاب شده، سرودهای اسلامی – مذهبی بوده است. در برخی از این فیلم‌ها، آیات قرآنی پخش می‌شود و گاهی نیز بازیگران فیلم با لب خوانی نشان می‌دهند كه در حال خواندن قرآن هستند.
 
برخی از این پایگاه‌های الكترونیكی كه به طور كامل به انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی تعلق دارد، در گوشه‌ای از صفحه خود پنجره یا گزینه‌ای برای این فیلم‌های اهانت آمیز قرار داده‌اند و روی آن نوشته‌اند: "بخش تصاویر و فیلم های اسلامی"!!
مسعود قربانی بازدید : 234 چهارشنبه 04 خرداد 1390 نظرات (0)

محمد تقوی بازیکن سال های گذشته تیم فوتبال استقلال که اکنون در اروپا زندگی می کند به عنوان کارشناس ورزشی در شبکه بی بی سی فارسی حاضر می شود. بازیکن سابق استقلال کارشناس بی بی سی شد!!+ عکس بعید نیست از ماههای آینده شاهد فوتبالیستهایی باشیم که پس از کوچکترین انتقاد از وضعیت فرهنگی و اخلاقی انها، راهی فرنگ شوند تا به سقف قراردادهای صوری در فوتبال کشورمان بخندند!

مسعود قربانی بازدید : 274 یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

اعدام 4 متجاوز به عنف در یزد + عکس

به نقل از مهر، بامداد شنبه چهار نفر از متجاوزان به عنف شهر یزد بهدار مجازات آویخته شدند. این چهار نفر در سالهای ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ درشهرستانهای میبد، طبس و یزد به نوامیس مردم تجاوز کرده بودند که بر مبنایرای دادگاه کیفری استان یزد به اعدام محکوم شدند…
مسعود قربانی بازدید : 266 یکشنبه 07 فروردین 1390 نظرات (0)

جشن جهاني نوروز مي تواند بهانه‌اي براي كم كردن فاصله بين ملت‌ها باشد

تهران - رييس جمهور گفت: دشمنان به دنبال ايجاد فاصله و جدايي بين ملت‌ها هستند تا از اين فاصله براي تحقق اهداف پليد خود استفاده كنند اما اگر ملت‌ها در كنار يكديگر باشند تمام توطئه هاي دشمنان خنثي خواهد شد.

به گزارش شنبه شب ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ، دكتر محمود احمدي‌نژاد شامگاه شنبه در ديدار وزير بهداشت و خانواده هند كه براي شركت در جشن جهاني نوروز در تهران حضور دارد، اظهار داشت: جشن جهاني نوروز مي تواند بهانه‌اي براي كم كردن فاصله و تقويت هرچه بيشتر روابط بين ملت‌ها باشد.

مسعود قربانی بازدید : 290 یکشنبه 07 فروردین 1390 نظرات (0)
اكو مي تواند سطح مناسبات منطقه را گسترش دهد
تهران - رييس‌جمهور با بيان اينكه اكو مي‌تواند با برنامه‌ريزي‌هاي مناسب سطح مناسبات كشورهاي منطقه را گسترش دهد، گفت: بايد تلاش شود با همكاري‌ سازمان اكو تجارت و همكاري بين كشورهاي منطقه گسترش يابد.

به گزارش شنبه شب ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ،دكتر محمود احمدي‌نژاد در ديدار «محمد يحيي معروفي» دبيركل سازمان همكاري هاي اقتصادي اكو به نشست كابل در خصوص احداث خط راه‌آهن بين كشورهاي منطقه از جمله ايران، افغانستان، تاجيكستان اشاره كرد و گفت: احداث اين خط راه‌آهن مي‌تواند باعث رونق اقتصادي در كشورهاي منطقه به ويژه اين سه كشور شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 8,402
  • بازدید سال : 48,491
  • بازدید کلی : 276,150