loading...
مجله اینترنتی پا به پا
مسعود قربانی بازدید : 232 یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 نظرات (2)

مصاحبه جالب از عابدزاده

 

احمدرضا عابدزاده می گوید لازم است درباره حرف های تلویزیونی اش کمی توضیح بدهد.

گلر محبوب و کاپیتان سابق تیم ملی که قرار است شنبه آینده به ایران بیاید و پس از سه ماه حضور در آمریکا ، به کشور برگردد در گفت و گویی با خبرآنلاین ، درباره مصاحبه اش با یک شبکه فارسی زبان لس آنجلسی که در آن صراحتا گفته بود برای دو سال با تیم آمریکایی قرارداد بسته و قرار است به ازای هر ۴ ماهی که در آمریکا می ماند ، یک ماه ایران باشد ، گفت:« راستش من با این تیم قرارداد ی نبستم. البته از این به بعد ، هر وقت که به آمریکا بروم در کنار این تیم هستم و یکی از اعضای کادر فنی شان محسوب می شوم اما لیگ آمریکا ، شهریورماه تمام می شود . من به دلیل حضورم از این به بعد ، زیاد می روم آمریکا اما دوست ندارم فکر کنید که از ایران رفته ام. حالا شاید برای آن شبکه بد توضیح داده ام که آن استنباط به وجود آمده است. من شنبه آینده به دبی می آیم و مدتی را در این شهر می مانم. یک مقدارکار شخصی دارم و بعدش به تهران بر می گردم. می خواهم مدتی طولانی در تهران بمانم اما شاید باز هم برای دیدن پسرم برگردم به لس آنجلس. هر وقت هم که آنجا باشم ، به این تیم کمک می کنم. به هر حال امیر هم عضو آن باشگاه است و دوسیت دارم خودم بر کارش نظارت داشته باشم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 48,856
  • بازدید کلی : 276,515