loading...
مجله اینترنتی پا به پا
مسعود قربانی بازدید : 306 پنجشنبه 17 شهریور 1390 نظرات (1)

به گزارش یاهو، در سومین دوره رقابتهای زیباترین زن زندانی در برزیل که در مراسمی باشکوه در این کشور برگزار شد ‘ریرا پاسیون’ پس از بدست آوردن بیشترین امتیاز توانست عنوان زیباترین زن زندانی را در برزیل به دست آورد.

مسعود قربانی بازدید : 189 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

هشت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت جلسه دادگاه حسنی مبارک سازماندهی شده اند.

به گزارش عصر ایران، قرار است فردا چهارشنبه، اولین جلسه دادگاه حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر برگزار شود.

این محاکمه در سالن اجتماعات آکادمی پلیس در حومه قاهره برگزار خواهد شد.
حسنی مبارک هم اکنون به دلیل بیماری در بیمارستان شرم الشیخ بستری است.

پیش از این برخی منابع گفته بودند که مبارک به سرطان دچار شده است به همین دلیل احتمالا در جلسات دادگاه حضور پیدا نخواهد کرد.
مبارک به اتهام کسب پول و دارائی از طریق نامشروع و دخالت در کشتار معترضین محاکمه می شود.

در کنار حسنی مبارک ، حبیب العادلی وزیر کشور اسبق و 6 نفر از معاونانش و جمال و علا دو پسر مبارک نیز محاکمه خواهند شد.
مبارک دو ماه پیش از این هنگام بازجویی در دادستانی شرم الشیخ، ناگهان از حال رفت و برای درمان به بیمارستان شرم الشیخ منتقل شد.

تدارک قفس متهمان برای جلسه دادگاه حسنی مبارک (+ عکس)

تدارک قفس متهمان برای جلسه دادگاه حسنی مبارک (+ عکس)

تدارک قفس متهمان برای جلسه دادگاه حسنی مبارک (+ عکس)

مسعود قربانی بازدید : 214 سه شنبه 11 مرداد 1390 نظرات (0)
ماجرای تکان دهنده داداشی و دخترک جوراب فروش
 
 
دختر خانمی از یکی از شهرهای شمالی کشور آمده بود و در مراسم روح‌الله شرکت کرد. او خیلی اصرار داشت مرا ببیند، وقتی با هم روبه‌رو شدیم گفت ...
 
تکناز  : روح‌الله داداشی شهرت و محبوبیتش را نه فقط به خاطر مدال‌های طلایی رنگش، که به خاطر کمک‌هایش به نیازمان به دست آورده بود؛ کمک‌هایی که هیچ‌کس آنها را نفهمید و او بدون آن‌که حتی به برادرش که نزدیک‌ترین کسش بود بگوید؛ آنها را انجام داده است.
 
علی داداشی در این مورد می‌گوید: «دختر خانمی از یکی از شهرهای شمالی کشور آمده بود و در مراسم روح‌الله شرکت کرد. او خیلی اصرار داشت مرا ببیند، وقتی با هم روبه‌رو شدیم گفت شما مرا می‌شناسید؟ هرچه فکر کردم او را به خاطر نیاوردم .

او به من گفت 10 سال قبل شما یک مغازه مشاوره داشتید. من آن زمان یک دختربچه دستفروش بودم که هر از گاهی به مغازه شما می‌آمدم و شما از من جواب می‌خریدید، برادرتان یک روز از من جوراب خرید. وقتی جوراب را به او دادم،از من پرسید کلاس چند هستم؟ اما من همان سال به خاطر فقر مالی خانواده ام ترک تحصیل کرده بودم. او وقتی قصه زندگی‌ام را شنید کاری کرد که زندگی مرا تغییر داد. او گفت تو به کارت ادامه بده اما درست را رها نکن.من هزینه تحصیلت را می‌‌دهم.

الان من سال دوم دانشگاه هستم و تا به حال تمام هزینه‌ها و مخارج تحصیلی من را برادرتان داده است. وقتی در روزنامه خبر مرگ او را خواندم احساس کردم دنیا به آخر رسیده است. من حامی‌ام را برای همیشه از دست داده‌‌ام. اگر او نبود شاید زندگی‌ام طور دیگری رقم می‌‌خورد و معلوم نبود چه سرنوشت شومی در انتظار من بود. اما او هدیه‌ای به من داد که هرگز نمی‌توانم آن را فراموش کنم. او به من زندگی داد.

دختر جوراب‌فروش تنها کسی نبود که روح‌الله به او کمک کرده بود او هفته‌ای یک‌بار به کهریزک می‌رفت و ماهانه مبلغی را به بهزیستی و سالمندان کهریزک پرداخت می‌کرد. او حتی جایزه یکی از مسابقاتش را به خانواده‌ای بخشید که وضعیت مالی بدی داشتند و دخترشان دیالیز می‌شد». علی داداشی، برادر مرحوم؛ حالا بلند هق‌هق می‌زند و گریه می‌کند.
مسعود قربانی بازدید : 243 دوشنبه 10 مرداد 1390 نظرات (0)
در نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره بیش از 346 هزار انواع تجهیزات گیرنده ماهواره از قاچاقچیان و نصب کنندگان کشف و ضبط شد.

تصاویری از کشفیات آنتن های ماهواره  - Taknaz.ir

تصاویری از کشفیات آنتن های ماهواره  - Taknaz.ir

تصاویری از کشفیات آنتن های ماهواره  - Taknaz.ir
مسعود قربانی بازدید : 204 شنبه 08 مرداد 1390 نظرات (0)

باران های سیل آسا در اكثر مناطق كره جنوبی باعث كشته شدن دستكم 40 نفر و مفقود شدن 12 نفر دیگر شد. همچنین در نخستین ساعات صبح امروز یك فروند هواپیما خطوط هوایی «آسیانا» كره جنوبی در پی نامساعد بودن شرایط جوی سقوط كرد.

به گزارش مهر، منابع كره ای اعلام كردند: باران های سیل آسای اخیر در مناطق مركزی و جنوبی این كشور به ویژه مناطق اطراف سئول (پایتخت كره جنوبی) شدت بیشتری داشته و در یك صد سال اخیر بی سابقه بوده است. بر این اساس ، هم اكنون به طور میانگین 50 ملی متر باران در یك ساعت در نقاط مختلف این كشور می بارد كه پیش بینی شده تا پایان روز پنج شنبه ادامه داشته باشد.

گزارش ها نشان می دهد اكثر قربانیان باران های سیل آسای اخیر در پی تداوم سه روزه بارش باران كه موجبات رانش زمین را به وجود آورده جان خود را از دست داده اند.

خاطرنشان می شود هم اكنون بسیاری از مناطق سیل زده در كره جنوبی توسط نیروهای امدادی از سكنه خالی شده و این نیروها به یاری مردم شتافته اند.

از سوی دیگر، هواپیمای باری خطوط هوایی آسیانا كره جنوبی كه امروز صبح به وقت محلی از فرودگاهی در نزدیكی سئول به مقصد شانگهای پرواز كرده بود، سقوط كرد. گفته می شود این هواپیما قبل از سقوط آتش گرفته است.

سیل در كره‌جنوبی

سیل در كره‌جنوبی

مسعود قربانی بازدید : 270 پنجشنبه 06 مرداد 1390 نظرات (0)


تماشای حیوانات باغ وحشی در لندن از داخل حباب شیشه ای

تماشای حیوانات



یک شناگر فرانسوی در حال تمرین قبل از شروع رقابت های جهانی شنا در شانگهای چین

شناگر فرانسوی



آتش بازی یک هندی در جشنواره بونالو در حیدر آباد هند

جشنواره بونالو



مسعود قربانی بازدید : 232 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)
تعاریف بزرگان دنیا از خانم ها ( طنز بسیار خنده دار )
دختران ۲ دسته اند: دسته اول آنهایی که زیبا هستند و فورا ازدواج میکنند  و دسته دیگر آنهایی که به دانشگاه میروند   (شاو)

زن از این متأثر نمیشود که به او توجه کنید، بلکه تأثر او از این است که به او توجه کنید و بعد از او دور شوید   (تواین)
 
تفکر بزرگان دنیا از زن چیست؟ (طنز)_Taknaz.Ir

با زنان همانطور که با کودکان سر و کار دارید رفتار کنید ولی همانطور که با ملکه صحبت میکنید با او سخن بگویید   (وایلد)
 
www.taknaz.ir

کار زن افراط و تفریط است، اگه دوست بدارد از شدت محبت بی زار میشود و وای به حال زمانی که دشمنی پیدا کند  (ولتر)
 

از دستپخت زن تعریف کن تا در کنار اجاق خود را قربانی کند   ( دیل کارنگی)

ازدواج کار خوبی است، ولی بهتر است این کار را انجام ندهید  (سامبرست)

زن چون کراوات است، هم مرد را زیبا نگه میدارد هم حلقوم او را می فشارد   (ویکتور هوگو)
مسعود قربانی بازدید : 254 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

پس از گذشت 22 سال از جنگ تحمیلی و ایجاد سازمانی دولتی برای حمایت و دفاع از حقوق جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران این پرسش در جامعه مطرح است که چرا هنوز شاهد زندگی رقت بار گروه زیادی از جانبازان جنگ تحمیلی هستیم؟

 

 

اخباری همچون زندگی یک جانباز شیمیایی (کارتن خواب) در خیابانهای تهران، هزاران جانباز روستای نسار دیره و سردشت بدون پزشک و کلینیک، عدم پذیرش فرزندان جانبازان زیر 50 درصد در مدارس شاهد، اعتراض جانبازان به کمیسیونهای تعیین درصد جانبازی، ماجراهای واردات خودرو و تحویل خودرو به جانبازان و صدها خبر دیگر در سالهای اخیر تیتر رسانه های کشور بوده است بی آنکه پاسخی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران داده شود.

تصاویر زندگی یک جانباز نابینا در حمام متروکه_Taknaz.Ir

شهر ورامین - روستای عباس آباد - انتهای روستا- حمام متروکه آدرس محل زندگی جانباز نابینای جنگ تحمیلی است که اگر روستائیان غدایی به او ندهند شاید از گرسنگی جانش را از دست بدهد.

غلامعلی ظفرعلی جانبازی افغانی است که هفت ماه و 23 روز سابقه حضور در جبهه دارد و حدود دو سالی است که در حمامی متروکه در حاشیه شهر ورامین زندگی می کند. این جانباز 48 ساله سالهاست که در تاریکی زندگی می کند و از ناحیه دو چشم نابیناست.

مسعود قربانی بازدید : 218 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

(فستیوال غذاهای سگی برگزار می شود) 
یکی از تهیه‌کنندگان غذا در این فستیوال در این ‌باره به رسانه‌های چین یادآور شد: گوشت سگ در غذاها شاید مورد پسند و ذائقه تمام افراد نباشد، اما این موضوع باعث نمی‌شود تا شمار بازدیدکنندگان از این فستیوال کاهش پیدا کند؛ چرا که در چین به ویژه شهر «یولین» در شرق این کشور از بهترین گوشت سگ و موادغذایی برای تهیه و پخت غذاها استفاده می‌کنند.
 

کشتن ۱۵۰۰۰ سگ برای تهیه غذا در فستیوال سگی (+عکس) _Taknaz.Ir


این آشپز دراین‌باره به روزنامه دیلی‌میل خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار سگ از نواحی مختلف این شهر و مناطق اطراف شکار شده قرار است در پخت غذاهای سگی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این فستیوال یک هفته ادامه می‌یابد.
 
بر اساس گزارش‌ رسانه‌های رسمی چین، سگ‌ها هر چقدر جوان و کوچک باشند گوشت ترد‌تر و لذیذتری دارند در حالی که سگ‌های پیر و بزرگ مزه نامطبوعی در دهان ایجاد می‌کنند.

کشتن ۱۵۰۰۰ سگ برای تهیه غذا در فستیوال سگی (+عکس) _Taknaz.Ir
مسعود قربانی بازدید : 203 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

اگر مقصد سفر تابستانی امسالتان را «مشهد مقدس» تعیین کرده اید، پیشنهاد می کنیم یک روز از برنامه سفر را به گشت و گذار در حوالی شهر اختصاص دهید. این بار مقصد جایی به جز طوس و طرقبه و شاندیز است؛ یک غار زیبا و کم نظیر به نام مزدوران!

 غار «مزدوران» یا «مزداوند» در 95 كیلومتری مشهد قرار دارد و یكی از قدیمی‌ترین غارهای خراسان لقب گرفته که با یك كیلومتر طول، یکی از بی نظیرترین غاری افقی ایران است. سرتاسر این غار با ستون‌ها و تشكیلات آهكی جالبی مثل استالاگمیت ها پوشیده شده و از همه مهم تر این غار كاملا امن و بی خطر است؛ البته اگر ترس شهرنشیناناز خفاش را خطر تعبیر نکنیم!

 

عکس و مطالب خواندنی از طولانی ترین غاردرخراسان:Taknaz.Ir

مسعود قربانی بازدید : 226 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

تصاویر منطقه زیبای عباس آباد مازندران

  منطقه زیبا و تفریحی عباس آباد در شمال كشور

منطقه زیبا و تفریحی عباس آباد در شمال كشور
 
تصاویر منطقه زیبای عباس آباد مازندران
 
منطقه زیبا و تفریحی عباس آباد در شمال كشور
 
تصاویر منطقه زیبای عباس آباد مازندران

مسعود قربانی بازدید : 189 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

دوست خانوادگی ما رکورد قبلی گینس را روی اینترنت برای ما خواند و گفت که این رکورد به یک نوزاد چینی با ۳۱ انگشت تعلق دارد و حال با تولد پسرت با ۳۴ انگشت این رکورد شکسته می‎شود. در ابتدا باور این مساله برایم سخت بود اما بعد از مدتی این دوست خانوادگی به همراه شوهرم و من مشخصات پسرمان را به همراه برخی از اسناد در اینترنت وارد کردیم و پس از آن خواستار ثبت نام خود در رکوردهای جهانی گینس شدیم.

آکشات پسر بچه هندی که سنش بیشتر از یک سال است برای داشتن یک مجموع از ۳۴ انگشت دست و پا نامش در رکورد جهانی گینس ثبت شده است.

به گزارش برنا، این کودک با داشتن بیشترین تعداد انگشتان دست و پا نظر همگان را به خود جلب کرد. مادر آکشات در این باره گفت: باور این مساله که پسرش رکورد جهانی گینس را بشکند سخت بود تا زمانی که یکی از دوستان خانوادگی او را برای این کار متقاعد کرد.


دوست خانوادگی ما رکورد قبلی گینس را روی اینترنت برای ما خواند و گفت که این رکورد به یک نوزاد چینی با ۳۱ انگشت تعلق دارد و حال با تولد پسرت با ۳۴ انگشت این رکورد شکسته می‎شود. در ابتدا باور این مساله برایم سخت بود اما بعد از مدتی این دوست خانوادگی به همراه شوهرم و من مشخصات پسرمان را به همراه برخی از اسناد در اینترنت وارد کردیم و پس از آن خواستار ثبت نام خود در رکوردهای جهانی گینس شدیم.

پزشکانی که این کودک را معاینه کردند از یک پدیده نادر نام بردند و مشکل این کودک را polydactyly (زائده اضافی در انگشت حلقه، میانه یا سبابه)تشخیص دادند که دلیل این نقص می‌تواند یا شکل گیری رشد مادرزادی یا ناهنجاری کروموزومی باشد که علت آن عفونت مادر و یا مصرف مواد مخدر است.

پزشکی که این کودک را معاینه کرده اظهار کرد که این ناهنجاری مادرزادی جسمی به آسانی با انجام عمل جراحی قابل درمان است و اغلب این افراد با جراحی پلاستیک مشکلشان برطرف می‌شود.

در همین حال مادر این کودک کمی برای آینده پسرش نگران شده بود. این مادر می‌خواهد که کودکش یک زندگی طبیعی داشته باشد و خواستار درمان مناسب برای پسرش است.

مسعود قربانی بازدید : 200 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

 

 مسابقات بین المللی فیزیکدانان جوان صبح شنبه در تالار مرکزی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

تصاویر خنده دار از خمیازه و خواب فیزیکدانان بین المللی - www.taknaz.ir

تصاویر خنده دار از خمیازه و خواب فیزیکدانان بین المللی - www.taknaz.ir

تصاویر خنده دار از خمیازه و خواب فیزیکدانان بین المللی - www.taknaz.ir

تصاویر خنده دار از خمیازه و خواب فیزیکدانان بین المللی - www.taknaz.ir

تصاویر خنده دار از خمیازه و خواب فیزیکدانان بین المللی - www.taknaz.ir

تصاویر خنده دار از خمیازه و خواب فیزیکدانان بین المللی - www.taknaz.ir

مسعود قربانی بازدید : 190 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

www.taknaz.ir مسابقات كودكان آهنین + (گزارش تصویری)

برای اولین بار در سطح كشور، مسابقه “كودكان آهنین” ویژه سنین دو تا پنج سال به سبك “مردان آهنین” در قرچك ورامین برگزار شد.

این رقابت روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در مجموعه تفریحی ورزشی ولیعصر(عج) قرچك به نشانی زیباشهر، انتهای خیابان ۲۴ متری با حضور كودكان و والدینشان برگزار  شد.
سامانه پیام كوتاه برای ثبت نام
سامانه پیام كوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۳۲۰۳۰ برای ثبت نام كودكان منطقه جنوب شرق استان تهران در نظر گرفته شده بود. والدین كودكان با ارسال پیام كوتاه محتوی نام، نام خانوادگی و سن كودك خود، ثبت نام كرده و در روز مسابقه حاضر شدند.
آیتم های مسابقه “كودكان آهنین”

مدیر مجموعه تفریحی ورزشی ولیعصر(عج) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حمل متكا، حمل كیف پدران، حمل زنبیل و كیسه خرید مادران كه در آن لوازمی مانند تاید و رب و ریكا و… وجود دارد، جابجایی پشتی، ركاب زدن سه چرخه ای كه پشت آن اسباب بازی كودكان است، از آیتم های این مسابقه بود.
سعید حاجی باقری افزود: آیتمهای این رقابت، تركیبی از این موارد است كه هر آیتم بین یك تا دو دقیقه زمان می برد كه سرعت و زمان در این مسابقه مهم بوده و امتیاز داشت.
وی بیان كرد: كودكان در ۱۰ گروه و در رده های سنی دو تا سه سال، سه تا چهار سال و چهار تا پنج سال به رقابت  پرداختند.
این رقابت مورد تأیید تیم پزشكی قرار گرفته است
این مسئول با تأكید بر اینكه طراح این رقابت، غلامرضا فرجیان از فعالان فرهنگی و روزنامه نگاران شهرستانهای ورامین و پیشو بوده است، افزود: این مسابقات مورد تأیید یك تیم پزشكی قرار گرفته است.
وی بیان داشت: كل باری كه كودكان حمل  كردند، در نهایت بین دو تا سه كیلوگرم است و به تأیید پزشكان، آسیبی به آنها نمی رساند.
حاجی باقری ادامه داد: رقابتها روی تاتامی برگزار شد و والدین نیز  كودكان را همراهی كردند، ولی نمی توانستند به آنها كمك كنند.

www.taknaz.ir | مسابقات كودكان آهنین + (گزارش تصویری)

مسعود قربانی بازدید : 217 یکشنبه 02 مرداد 1390 نظرات (0)

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

www.taknaz.ir - سوتی های جالب و عجیب معماری و مهندسی ( تصویری)

 

www.taknaz.ir - سوتی های جالب و عجیب معماری و مهندسی ( تصویری)

www.taknaz.ir - سوتی های جالب و عجیب معماری و مهندسی ( تصویری)

مسعود قربانی بازدید : 172 سه شنبه 21 تیر 1390 نظرات (0)

محمد رضا راستگو در وبلاگ شخصی اش ( hamedrastgoo.mihanblog.com )نوشت: عادل فردوسی پور تهیه كننده و مجری برنامه 90 دفتری كوچك در حدود 6 متر مربع در طبقه پنجم ساختمان اداری شبكه سوم سیما واقع در بلوار افریقا- خیابان گلخانه دارد كه پنجره آن مشرف به یكی از سفارتخانه ها می باشد.

عادل قبل از شروع سری برنامه های سالانه 90 با همكاران و مشاورین خود جلسه ای برگزار نموده و سیاستهای آتی را جهت بحث و تبادل نظر تبیین می كند.

نفراتی چون: بهزاد كاویانی، محمدرضا راستگو، حسین فرجادیان و سپهر الیاسی از شناس ترین همكاران عادل در جمع ورزشی نویسان و اصحاب رسانه هستند.

عکس های منتشر نشده ازعادل فردوسی پور در دفتر کارش

عکس های منتشر نشده ازعادل فردوسی پور در دفتر کارش - www.taknaz.ir


عکس های منتشر نشده ازعادل فردوسی پور در دفتر کارش - www.taknaz.ir

 

مسعود قربانی بازدید : 179 سه شنبه 21 تیر 1390 نظرات (0)

قویترین و سریعترین خودرو چهارنفره روباز جهان توسط براباس و بر روی مرسدس بنز کابریوله کلاس E ساخته شد. این خودرو با موتور دوازده سیلندر 800 اسب بخاری تیون شده بنز، تنها 3.7 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد و در 9.9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر و تنها در 23.9 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر می رسد. این درحالیست که حداکثر سرعت آن 370 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که بسیار حیرت انگیز است.

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

Brabus E-V12 Cabriolet 2011

براباس این خودرو را در تونل باد آزمایش کرده و کیتهای آیرودینامیک ویژه ای برای آن طراحی نموده است. بعلاوه با استفاده از مواد سبک وزن فوق مقاوم  نظیر فیبر کربن با تکنولوژی فرمول 1 در ساخت بسیاری از قطعات، وزن نیز کاهش یافته است.

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

مسعود قربانی بازدید : 182 سه شنبه 21 تیر 1390 نظرات (0)

فینیکس مرکز ایالت آریزونا آمریکا است. این شهر پنجمین شهر بزرگ آمریکا و دارای یکی از بالاترین نرخ‌های رشد و توسعه در این کشور است . شعبه محلی شرکت اینتل در فینیکس نزدیک به ۱۰۰۰۰ نفر در استخدام دارد. تعداد ۷ شرکت در لیست فورچون ۱۰۰۰ در این شهر مستقر هستند.

www.iranfars.ir گروه ایران فارس
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
www.iranfars.ir گروه ایران فارس


مسعود قربانی بازدید : 228 دوشنبه 20 تیر 1390 نظرات (0)

پانل مقوایی این جاروبرقی می تواند به راحتی تعویض شود. قیمت این پانل یک دهم قیمت یک پانل پلاستیکی است. 
 یک مخترع جوان انگلیسی موفق شد با بازیافت کارتن های بسته بندی، یک جاروبرقی مقوایی قابل استفاده را بسازد.
"جک تیلر" دانشجوی 22 ساله طراحی صنعتی دانشگاه "لاگبراو" با بازیافت کارتن های بسته بندی موفق شد یک جاروبرقی مقوایی قابل استفاده را بسازد.

این دانشجو در این خصوص توضیح داد: "من واقعا امید بسیاری دارم که این محصول بتواند به خصوص در بازارهای آسیایی از جمله هنگ کنگ و چین وارد شود. چرا که ساخت این جارو برقی بسیار ارزان است. ایده ساخت این وسیله وقتی برای بازدید از یک کارخانه سازنده جاروبرقی رفته بودیم به ذهن من رسید."

پانل مقوایی این جاروبرقی می تواند به راحتی تعویض شود. قیمت این پانل یک دهم قیمت یک پانل پلاستیکی است.

این پانل مقوایی دارای یک روکش ضد اشتعال و ضد آب است. استفاده کنندگان می توانند به سلیقه خود طرحها و نقاشیهایی را روی این جاروبرقی مقوایی بکشند.

براساس گزارش دیلی میل، سایر قسمتهای این جاوربرقی از نایلون پلاستیکی بازیافتی ساخته شده اند.

 

 

 

 

http://www.takmahfel.com/uploaded/pc55df30b8e5448321a23e1d5c1547a333_1ainsrp3ewo3228r0tl.jpg

عکس/ جاروبرقی مقوایی قابل استفاده

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,057
  • بازدید ماه : 8,411
  • بازدید سال : 48,500
  • بازدید کلی : 276,159