loading...
مجله اینترنتی پا به پا
یونس قربانی بازدید : 222 چهارشنبه 04 آبان 1390 نظرات (0)

 مجيد آغاجري در نشست خبري پس از پايان بازي استقلال و شيرين فراز کرمانشاه که با نتيجه 5 بر يک به سود استقلال به پايان رسيد اظهار کرد: تيم من تيم جواني است و احتياج به زمان دارد. استقلال هم تيم بزرگي است. ساختاري کلي تيم ما در نيمه اول بسيار خوب بود. گل اولي که دريافت کرديم مشکلي در کار ما ايجاد نکرد و به بازي ادامه داديم. نيمه دوم نيز بازي را خوب آغاز کرديم و با دو مهاجم کار را ادامه داديم و رو به جلو حرکت کرديم. حتي مي‌خواستيم که استقلال را همان جلو پرس کنيم اما گل دوم کمر تيم ما را شکست که اشتباه درکه باعث اين گل شد.

 وي ادامه داد: با وجود اين مسئله بازيکنان من سرشان را پايين نينداختند و بازي را ادامه دادند که بازي خوبي را هم انجام دادند و ضد فوتبال بازي نکردند. اگر گل دوم را دريافت نمي‌کرديم بيشتر براي استقلال مشکل‌ساز مي‌شديم.

 سرمربي شيرين فراز کرمانشاه در پاسخ به اين سوال که آيا فکر مي‌کرد 5 گل از استقلال دريافت کند گفت: خير. فکر نمي‌کردم که با اين تعداد گل شکست بخوريم اما بازيکنان ما فوتبال جانانه و رو به جلويي را انجام دادند و حداقل ثابت کردند که فوتبال در عين باخت هم مي‌تواند زيبا باشد. من فکر مي‌کردم اگر هم شکست بخوريم با يک گل اين اتفاق مي‌افتد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 4,748
  • بازدید سال : 36,922
  • بازدید کلی : 264,581