loading...
مجله اینترنتی پا به پا
مسعود قربانی بازدید : 186 جمعه 27 خرداد 1390 نظرات (6)

فروردين
در محل كار با افراد جديدي آشنا مي شويد كه مي توانند آرزوهاي شما را در آينده نه چندان دور برآورده سازند. زيرا اطلاعاتي را كه شما به آن ها احتياج داريد‌،آن ها مي دانند.

ارديبهشت
به نظر می رسد در مورد مسائل احساسی منطقی تر شده اید و می توانید خیلی از کارهای نیمه تمام را پایان دهید و با چند نفر بدون احساس گناه وشرمندگی خداحافظی کنید. با این کار می توانید به افرادی که از صمیم قلب دوستشان دارید توجه بیشتری داشته باشید.

خرداد
شايد سعي كنيد ذهنتان را رشد دهيد اما به دلايل خاصي ديگران مانع از اين موضوع مي شوند. خوب است كه آنها را سر جايشان بنشانيد و سعي كنيد آنها را در برنامه هاي خود دخالت دهيد. در اين روش آن ها بسيار فهميده تر و مفيدتر خواهند بود.

تير
بسیار مرموز رفتار می کنید وهیچ کس نمی داند در فکرتان چه می گذرد.در هر صورت شما سیاستمدار هستید.اگر بدانید که در یک رابطه به شما ضرر عاطفی می رسد هرگز خودتان را درگیر نمی کنید.اگر هم تاکنون عاشق شده باشید عجیب است!آیا رفتار شما به خاطر این نیست که می ترسید همه چیز را بیش از حد جدی می گیرید؟

مرداد
به عنوان يك شير دوست داريد مورد توجه ديگران باشيد. بنابراين امروز را كاملاً خوش مي گذرانيد. دوستان- آشنايان و اقوام از مصاحبت با شما سير نمي شوند و از روحيه تان، تعجب مي كنند. از شخصي كه در كشور ديگري به سر مي برد يا اخيراً از او دور بوده ايد، با خبر مي شويد.

شهريور
دارای اعتماد به نفس بالایی هستید اما سعی کنید این موضوع باعث ایجاد غرور در شما نشود.راحت تر از همیشه کارهایتان را انجام می دهید.

مهر
امروز به این که شما عاشق اشیایی لوکس و گران قیمت هستید معروف خواهید شد.چرا که امروز مشتاقید تا جایی که امکان پذیر است اطرافتان را پر از اشیاء و افراد زیبا کنید.هم چنین امروز شما می خواهید که صحنه سازی نمایش تان را عوض کنید و این دنیایی از شادی برایتان به ارمغان خواهد آورد.اگر این کار امروز میسر نیست،ممکن است بتوانید برنامه گردشی را برای وسط هفته برنامه ریزی کرده و یا برای تعطیلات جایی را رزو کنید در این صورت موضوع جدید دارید که به آن بپردازید.

آبان
بین شما و یکی از همکارانتان و یا همسرتان رقابت وجود دارد.اگر چه رقابت تا حدی لازم است اما به نظر می رسد این بار اعتماد به نفس شما را کم کرده است.سعی کنید بار دیگر از نو شروع کنید و تجدید قوا کنید.

آذر
امروز ممكن است فكر كنيد كه يك روز خيلي معمولي و ساكتي در پيش رو داريد ولي چيزي غير واقعي تر از اين وجود ندارد. انواع و اقسام موقعيت هاي غير منتظره امروزتان را زنده و شما را كاملاً فعال نگه مي دارند. البته شما اصلاً‌ اهميتي نمي دهيد چون فكر انجام كارهاي منزل يا انجام آن همه كارهاي اداري اصلاً برايتان جالب نيست. اگر امشب به بيرون دعوت مي شويد محض رضاي خدا قبول بفرمائيد چون هيچ نمي دانيد چه كسي را در آنجا ملاقات خواهيد كرد.

دي
امروز اعتماد به نفس خوبي داريد و رفتارتان نشان مي دهد كه در دلتان رازي داريد. حتي اگر كار خطرناكي را انجام مي دهيد، خودتان را كنترل مي كنيد و احساس آرامش و راحتي مي كنيد.

بهمن
امروز ستارگان کارهای خلاق را آسانتر می کنند زیرا شما می توانید در یک لحظه به چندین موضوع توجه کنید . همچنین روز بسیار خوبی است که با تمام مشکلاتی که در روابط تان وجود دارد روبرو می شوید به شرط این که با سیاست رفتار کنید.

اسفند
ارتباط از روی قلب تان ایده آل شماست اما گاهی به نظر نمی رسد که روزگار مایل به چنین روابطی باشد.در دور شما کسی علاقه مند است بداند که شما درباره اوضاع چگونه فکرمی کنید بنابراین او را جستجو کنید.

برچسب ها فال , امروز , شنبه , خرداد , ۱۳۹۰ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aMIN در تاریخ 1348/10/11 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

من هم لینکت کردم ممنون از همکاریت وبلاگ جالب داری

امید وارم بازهم باهم کار کنیم

شکلکشکلک

این نظر توسط aram در تاریخ 1348/10/11 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

پرشین ماهواره به چند نویسنده احتیاج داره در صورت تمایل از طریق نظر دهی در وبلاگ با ایمیل زیر ما را با خبر کنید
با شرایط ویژه میزان در آمد حاصل از تبلیغات بین نویسندگان تقسیم می شود
arambaneh@gmail.com
persiansat.rozblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com

این نظر توسط هادی پورمحمد در تاریخ 1348/10/11 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

سلام همکار گرامي
آيا مي دانيد مزاياي بالا رفتن آمار بازديد و بالا رفتن رتبه سايت در سايت آلکسا و گوگل و موتورهاي جستجوگر چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آيا مي دانيد رتبه شما در موتورهاي جستجوگر بالا رود در هنگام سرچ کردن کاربران اينترنتي سايت شما در صفحات اول جستجو قرار ميگيرد و بيشتر مورد توجه کاربران قرار مي گيرد!!!!!
اگر ميخواهيد کارت شارژ رايگان هديه بگيريد
اگر ميخواهيد آمار سايت يا وبلاگتان بسيار بالا رود شود
البته بصورت کاملا رايگان و قانوني در سايت ما ثبت نام کنيد
http://hadirank.com
پس از ثبت نام شما با کليک بر روي بازديد اتوماتيک ميتوانيد امتياز و جايزه را به خود
اختصاص دهيد هر بيست ثانيه 3 امتياز به شما تعلق ميگيرد و هر امتيازي که کسب ميکنيد يک بازديد براي شما محسوب ميشود حتما از بازديد اتوماتيک استفاده کنيد .
شما براي بازديد از سايتتان مي توانيد 5 صفحه مختلف را براي تاييد معرفي کنيد در ضمن صفحه اصلي سايت و صفحه هايي که عکس دارند و صفحه هايي که در هنگام ورود و خروج پيغام مي دهند را اضافه نکنيد چون لود شدن صفحه طول مي کشد و براي شمارشگرتان شمارش حساب نمي شود و آن صفحات تاييد نمي شوند در بين صفحات هيچ فرقي نيست هر چه سبکتر بهتر تا 5 صفحه مي توانيد به رايگان اضافه کنيد منتظر شما هستيم
در صورت هر گونه مشکل يا سئوال با اين شماره تماس بگيريد
در صورت در دست نبودن يا خاموش بودن پيغام بگذاريد
09393163542



Hello to you dear friend
This site and increase website stats blog is completely free is the
Must register
We are waiting for you http://hadirank.com

این نظر توسط Amin در تاریخ 1348/10/11 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگ زیبایی داری قالب خوبی رو هم داری و مطالب ارزنده ای

رو هم قرار دادی

اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ من هستی من رو با نام

۩۞۩ مرکز اس ام اس ۩۞۩ و ادرس

markazesms.rozblog.com لینک کن بعد بیا تو وبلاگم نظر

بده بگو با چه نامی لینکت کنم یادت نره اون علامت هارو قرار

بدی مرسی

منتظرت هستم خدانگهدار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com

این نظر توسط website rasmi matin hek در تاریخ 1348/10/11 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي وبلاگ خوبي داريد لطفاً به وب سايت رسمي متين حک هم سر بزنيد ممنون.

سفارش آهنگسازي و تنظيم

جهت ارتباط و همکاري در زمينه ساخت آهنگ،شعر،تنظيم با متين حک با شماره تلفن زير تماس بگيرد.

شماره تماس: 09198305121

لطفا از دادن پيامک خوداري نماييد به هيچ وجه جواب داده نخواهد شد.ه?چ وجه جواب داده نخواهد شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 4,904
  • بازدید سال : 37,078
  • بازدید کلی : 264,737